Клиенти пропищяха от водеща куриерска фирма, причините
От компанията посочват, че проблемът е в огромния рекорден брой поръчки
Модерният и твърде вреден навик да се пазарува онлайн очевидно носи много проблеми. Социалните мрежи са залети от оплаквания в забавяне на поръчките по куриерската фирма Спиди, пише Стандарт.
Някои посочват, че забавянето е над 3 дена. "3 дни ги чакам да ми доставят пратка и явно няма да се получат нещата."
"Като говорих с тях, колко разочарована съм останала от "обслужването", ме посъветваха в близките седмици да не поръчвам до адрес, а до офис, защото били затрупани.", посочва клиент.
От компанията посочват, че проблемът е в огромния рекорден брой поръчки. Поне два пъти е ръстът на поръчките онлайн тази година. Над 4 милиарда лева са изхарчили българите за покупки онлайн тази година.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук