„Краси” е най-предпочитаната майонеза според класацията „Любимите марки”

Над 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца

За втора поредна година „Краси” е лидер в категория Майонези и сосове на националната потребителска класация „Любимите марки”, като разликата с втория в надпреварата е повече от 1300 гласа. „Краси” печели приза с признанието на над 4200 гласували. Освен любима марка в категория МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ майонеза „Краси” грабна второ място и в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА, в който на първа позиция е HAPPY BAR&GRILL.

Това е поредно признание за най-продаваната марка майонеза у нас и утвърждава позициите й редом с доказани и обичани марки като КОКА-КОЛА, bTV, INFINITI,  SPETEMA, HEWLETT PACKARD ENTERPRISE COMPANY.

 Първенството в категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ за втора поредна година спечели  „ХИСАР”. Марката има сериозна история. Предприятието, което я бутилира е основано в далечната 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода «Хисар» се използва от преди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе. Днес копанията е носител на редица престижни отличия, на голямата награда за качество INTERNATIONAL TROPHY FOR QUALITY, NEW MILLENNIUM AWARD, Rome 2004, Italy, златни медали от Международен Пловдивски панаир, номинация Интер Еко и други.

Над 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца.Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 24 категории.  Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители. 
 
За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.