„Късметлия си неслучайно, пада ти се щастие безкрайно!” избраха за любимо пожелание във Фейсбук

От Фабрика за майонеза „Краси” традиционно предлагат забавления за своите фенове

Профилът на майонеза „Краси" във Facebook се превърна в предколедна работилница за празнични пожелания. Всеки фен имаше възможност да посочи любимо пожелание, което би искал да се сбъдне или да изпрати на любим човек. Близо 70%, от всички гласували, посочиха за свой фаворит пожеланието-победител.

Над 14 000 участници се включиха в играта „Твоето любимо пожелание”.

Имената на късметлиите, които си заслужиха награди, можете да видите на: 

https://www.facebook.com/krassi.bg/

От Фабрика за майонеза „Краси” традиционно предлагат забавления за своите фенове, тази традиция стартира в далечната 2007 година с кулинарния конкурс  „Рецептите на Краси”. Конкурсът стана популярен като надпревара на най-добрите ястия с майонеза. През годините над 50 000 рецепти с майонеза бяха получени за участие в кулинарната битка.

През 2018 година конкурсът на „Краси" е надграден, като всеки участник можеше да изпрати видеоклипче как готви и се забавлява с любимата майонеза. През 2019 година KrassiPlay предложи играта "Къде е 'Краси'?" за всички фенове на майонеза „Краси". През 2020 г страницата на „Краси” във Фб прегря от участниците в куиза -„На колко години е Краси”.

Предпразничната игра с пожелания за 2021 година привлече за пореден път интереса на хиляди българи.

През отиващата си година Фабрика за майонеза „Краси" стана за 7-ми пореден път „Любима марка" на българския потребител в едноименната класация.

Майонеза „Краси” получи и поредна международна награда от глобалната организация Superbrands. „Краси“ получава отличието Superbrand като признание за изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар.

Глобалната организация Superbrands дава за 3 ти път наградата за отличен брандинг на Майонеза „Краси”, с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар.