След като пусна безплатен интернет на 5 от най-натоварените жп гари, БДЖ предложи нова екстра - онлайн продажба на билети.
Националният ж.п. превозвач предлага от днес услугата &quot;Интернет продажба на железопътни билети, спални, кушет и седящи места за влакове, които пътуват в страната и чужбина&quot;. Стремежът е да се повиши конкурентоспособността на БДЖ и да се увеличат приходите чрез привличане на повече клиенти, обяви на пресконференция Пенчо Попов, изпълнителен директор на компанията.<br /> <br /> За да може да изпрати запитване и заявка за закупуване на жп билети и резервации чрез интернет, клиентът трябва да се регистрира в системата за плащане, като получава свое потребителско име, парола за достъп, както и потребителски профил, обясни Николай Макавеев, ръководител на отдел &quot;Продажби&quot; в Международно пътническо бюро &quot;Рила&quot;, чрез чиято интернет страница услугата ще става достъпна.<br /> <br /> Задължителни данни при регистрацията са - имената по документ за самоличност на лицето, което ще пътува, както и на лицето, което ще получи билетите от посоченото място, валиден e-mail за кореспонденция, VISA, MasterKard, Maestro и БОРИКА. <br /> <br /> Получаването на e-mail на оферта с цена, съгласно изпратената заявка, е за срок от два работни дни. <br /> <br /> &quot;Системата не е довършена, но за много от клиентите ни не е възможно да се придвижват от бюро до бюро и тя ще бъде голямо облекчение. Основната ни идея е да се разбере, че вече има такава система&quot;, коментира Пенчо Попов.<br /> <br /> /БЛИЦ