Майонеза „Краси” триумфира с две награди на потребителите
На церемония в гранд хотел София бяха раздадени наградите на победителите в единствената потребителска класация у нас „Любимите марки”
На церемония в гранд хотел София бяха раздадени наградите на победителите в единствената потребителска класация у нас „Любимите марки”. В раздел „Майонези и сосове” наградата грабна майонеза „Краси”, която е пазарен лидер вече повече от 20 години. Потребителите номинираха „Краси” за участие в цели две категории - „Майонеза и сосове” и „Българска марка”.
Над 30 000 от тях дадоха своя вот в класацията, като в рамките на два месеца „Краси” успешно премина трите кръга на надпреварата и стана финалист и в двете категории.
Получавайки наградите мениджъра на”Краси”-Даниела Авджиева отбеляза, че е изключително удоволетворение именно потребителите да тe оценят високо и това прави особено ценна самата награда, още повече, че „Краси” я получава за втора поредна година.
В категория „Минерални води” потребителите определиха за любима марка минерална вода „Хисар” за втора поредна година.
Минерална вода «Хисар» е с отлични трапезни и вкусови качества, които многократно са били високо оценени на форуми у нас и в чужбина. “Хисар” е номинирана от Интер еко - 2000 г. и е носител на голямата награда за качество INTERNATIONAL TROPHY FOR QUALITY, NEW MILLENNIUM AWARD, Rome 2004, Italy, има два златни медала от Международен Пловдивски панаир
Предприятието, в което се бутилира минерална вода “Хисар” от извор №7 е основано през 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода «Хисар» се използва от преди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе.
По повод наградата от екипа на предприятието споделиха, че емоционалната връзка потребител-марка е тази, която прави брандовете истински силни и «Хисар» продължава да е силна марка повече от половин век.
Класацията „Любимите марки” е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали.