Млекари дават на съд рекламата с "балконите" на Жулиета. Клипчето популяризира сирене с палмово масло, в което хубавица с пищно деколте черпи младеж на име Ромео с парче млечен деликатес, извадено от пазвата й. Шеговитата лента вместо да развесели бранша, вбеси Асоциацията на млекопреработвателите в България. Те съобщиха, че ще се сезират Комисията за защита на конкуренцията.
Според браншовиците рекламата внушава на потребителите, че ментето е по-добро и по-здравословно от истинското сирене. С посланието на клипа ще се запознае и Съветът за електронни медии. Едва след като се произнесат всички компетентни органи, включително и агенцията по храните, ще може да се вземе решение за или против спирането на спорната реклама, пише &quot;Стандарт&quot;.<br /> <br /> Клипът е в съответствие с всички законови разпоредби, смятат обаче производители на продукти с растителни мазнини. Според тях потребителите не са подведени, защото според наредбите за млечни продукти бучките, в които има растителни мазнини, могат да се казват по всякакъв друг начин, но не и сирене. От рекламата става напълно ясно, че продуктът е именно имитиращ деликатес с вкус на сирене, уточняват поддръжниците на Жулиета.<br /> <br /> Масираната реклама е на марката &quot;Булка чеиз&quot;, продуктът е на шуменската &quot;Фикосота синтез&quot; и е направен по поръчка в мандра &quot;Милки лукс&quot; - Бяла черква. Холдингът е собственик и на марките за сирене и кашкавал &quot;Тертер&quot; и &quot;Българеа&quot;. Близки до производителите признават, че този клип е довел до драстично увеличение в продажбите на продукта. /БЛИЦ<br />