Толкова за "винаги свежите" плодове и зеленчуци в Kaufland Bulgaria ... риторичният ми въпрос е към ръководството на Kaufland Ямбол как такъв продукт е на щанда?

Това питане отправи в социалната мрежа потребител с интересното име Poppay Putnik, цитиран от Plovdiv24.bg.

Публикацията му продължава по следния начин:

"И защо бе "мили" ямболии, когато попитах и поисках обяснение от служителите, хората наоколо се засрамиха и се изчервиха... и само тихо мрънкане. Нередностите трябва да се казват на висок глас и да се търси отговорност.

Разбира се управителката на магазина Кaufland Ямбол не се появи на щанда, за да обсъдим казуса. Въпреки, че чаках на щанда повече от 15 минути. Как ще се подобри качеството на продукт и услуги ако ние самите на настояваме за това?!?".

Интересното е, че явно от Kaufland Bulgaria следят какво се пише за магазините им и може би държат на мнението на своите клиенти. Именно затова под публикацията последва бърза реакция.

Ето го и отговора на Кауфланд:

"Здравейте, Poppay Putnik!  Благодарим ви, че се обърнахте към нас! Ще предадем споделената от вас обратна връзка към отговорния ни екип за своевременна проверка, тъй като доброто качество на предлаганите продукти е приоритет за компанията ни.

Само бихме искали да ви помолим да ни изпратите лично съобщение с уточнение на коя дата и в колко часа сте направили снимките. Оставаме на ваше разположение."

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук