София, България
21 Февр. 2011, 08:40
838 прочита
0 коментара
"Автоматичното подновяване на договорите с мобилните оператори е в интерес на потребителите, но трябва да има възможност с едномесечно предизвестие те да бъдат прекратявани".
Това обяви в сутрешния блок на БНТ председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Дамян Лазаров. <br />
<br />
По думите му е необходима законова промяна в тази насока. <br />
<br />
„При всички случаи трябва да се направи законова промяна относно срочните договори. Трябва да се въведе изискването, че срочният договор автоматично преминава в безсрочен с възможност, с едномесечно предизвестие, да може да бъде прекратен", каза още председателят на КЗП.<br />
<br />
Третият най-масов проблем на потребителите в сферата на мобилните услуги са кредитните лимити, обясни още той. <br />
<br />
Лазаров посочи, че освен проблемите с мобилните оператори, гражданите се оплакват масово и от закупуването на подаръци и предлаганите хотелиерски услуги.<br />
<br />
Само преди Нова година е имало изключително голям бум на оплакванията срещу мобилните оператори. Така например за месеците ноември и декември 2010 г. в КЗП са постъпили над 812 жалби от потребители за преносимостта на номерата при мобилните оператори. /БЛИЦ
0 Коментара: