Немско издание съобщи за опасни проблеми и повреди на елколите E.Go, които Петков докара у нас
Оказва се, че компанията ще си има по-големи проблеми от това да строи завод в България
Става въпрос за колите от юни 2019 до юни 2020 година. Причината са редица повреди в тях. Това разкри немското издание automobilwoche.de.
Припомняме, че докато беше служебен министър на икономиката Кирил Петков подписа инвестиционен проект с E.Go и обяви, че в България се поставя едно ново начало на инвестициите.
Оказва се, че компанията ще си има по-големи проблеми от това да строи завод у нас.
Германското издание съобщава, че ръчната спирачка на колите трябва да бъдат подменени, фиксация на предния капак, както и въздушните възглавници на пасажерското място трябва да бъдат сменени.
Засегнатите превозни средства очевидно крият риск. Освен това предният капак може да се свали по време на шофиране и въздушната възглавница на пътника може да се повреди при екстремни температури. По думите на говорителката до момента няма катастрофи.
От изданието припомнят, че след фалита през 2020 година E.Go са рестартирали с нов капитал след повече от година прекъсване на производството. Мажоритарен акционер сега е Nd Industrial Investments B.V., част от международната компания за частен капитал Nd Group B.V.
Припомняме, че на 10 юли тази година беше подписан меморандум между немската фирма производител и българското правителство за изграждането на първия по рода си у нас завод за електрически автомобили. Тогава бяха представени и прототипите на трите модификации, които бе планирано да се произвеждат у нас в края на 2023 г.
Последвайте ни
22 Коментара: