Нова Броудкастинг Груп с фонд от 1 милион лева в подкрепа на малкия и среден бизнес
Медията осигурява платформа за популяризирането на 100 компании
В ситуацията на икономическата криза, вследствие на пандемията Covid-19, Нова Броудкастинг Груп и Нет Инфо създават фонд на стойност от 1 милион лева в помощ на малкия и среден бизнес в България. „NOVA възможност за теб“ ще даде шанс на 100 български фирми да популяризират дейността си пред широка публика чрез излъчване на финансирана от новосъздадения Фонд рекламна кампания в телевизионния ефир и в дигиталните активи от портфолиото на мултимедийната група.
„Стартът на „NOVA възможност за теб“ цели да даде тласък на българския малък и среден бизнес, в търсене на правилните решения за справяне с икономическата криза в извънредни условия. С иновативния подход на Нова Броудкастинг Груп по отношение на рекламата, смятаме, че фондът ще осигури допълнителна видимост на широк спектър от бизнеси чрез телевизионния ефир и ще допринесе за по-бързото овладяване на последствията от пандемията”, коментира Николай Андреев – изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
Фондът е насочен към съществуващи микро, малки и средни предприятия, които имат бизнес история от минимум 12 месеца. Друго необходимо условие е същите за първи път да рекламират в телевизионен ефир продуктите или услугите, които предлагат.
Рекламният пакет на стойност 10 000 лв., от който 100-те компании ще могат да се възползват до 15 август 2020 г., включва излъчване на рекламен спот с дължина до 30-секунди в телевизионен ефир, както и позиционирането му в сайтовете на Нет Инфо (vesti.bg, Vbox7.com, abv.bg, sinoptik.bg, gong.bg, edna.bg и други).
Всички желаещи могат да се запознаят с условията за участие и да подадат своите кандидатури за фонда „NOVA възможност за теб“ на адрес https://nova.bg/zateb до 31.05.2020 г. Първите 100 фирми, които отговарят на изискванията, ще получат подкрепа от Фонда за реализиране на рекламна кампания.
Отварянето на Фонда „NOVA възможност за теб“ е поредната стъпка, с която Нова Броудкастинг Груп затвърждава позицията си на социално отговорна компания. В условията на извънредно положение NOVA подкрепи и стартира поредица от кампании в помощ на борбата с пандемията. Инициативата „Заедно“ на служителите помогна на над 400 български семейства изпаднали в нужда. В подкрепа на дарителството, Новините на NOVA започнаха кампания, която обявява имената на „Дарителите“ в национален ефир и чрез онлайн платформите на компанията.