Няма изтичане на данни от системата на МТел, заявиха от компанията.
Преди няколко дни в&nbsp;отворено писмо до МВР и компанията потребители се усъмниха дали заради проблемите в системата на мобилния оператор няма изтичане на лични данни.<br /> <br /> Всички клиенти на МТел трябва да са спокойни, че личните им данни са защитени и не са били обект на никакви зловредни външни действия,&nbsp;казват от GSM оператора.<br /> <br /> Те се съхраняват изцяло в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни.<br /> <br /> От МТел са категорични, че няма индикация трети лица да са осъществявали неправомерен достъп до личните данни на клиенти, в това число и до информацията за месечното им потребление и фактури.<br /> <br /> Всяко подобно твърдение, което не се основава на истината и нарушава репутацията и доверието в компанията, е недопустимо. Компанията запазва правото си на юридически действия по отношение на всеки, който умишлено разпространява подобни неистини в публичното пространство, се казва още в изявлението.<br /> <br /> Съобщава се също така, че в момента сроковете за фактуриране и плащане са изместени, но първите фактури от септемврийския цикъл вече са изпратени към клиентите.<br /> <br /> Компанията уверява, че е на път да влезе в нормалния си ритъм на работа, въпреки че въвеждането на подобна система отнема време дори в по-големи компании. Процесът изисква прехвърлянето на голяма по обем и изключително детайлна информация.<br /> <br /> По-късното издаване на фактурите не се отразява на периода, който те обхващат, твърди още операторът. Сметките включват всички отстъпки и придобивки, съгласно предпочетения от клиента тарифен план.<br /> <br /> Периодът на плащане е отсрочен &ndash; срокът от 15 дни стартира от датата на издаването на фактурата. Всеки клиент бива информиран с персонален смс за издаването на неговата фактура<br /> <br /> <br />