Крахът в системата отказва хиляди абонати от мобилния оператор
<em>Скандал след скандал разтърсва мобилния оператор М-Тел, пише в. &ldquo;Торнадо&rdquo;. Служителите на компанията едва смогват да разпечатат бланки за жалби на клиентите.</em><br /> <br /> Както е известно, базата данни на М-Тел рухна през октомври, след което настъпи тотална паника и объркване в сметките на абонатите. За близо 4 месеца високоплатените програмисти не могат да се справят с кризисната ситуация.<br /> <br /> Най-честите оплаквания са за надвишаване на сметката. Другият проблем е неведението, в което са поставени абонатите. Хората не получават фактури цели 3 месеца, а впоследствие идва бомба за всичко накуп.<br /> <br /> Продавач-консултант от Пловдив обясни под сурдинка, че положението е извън контрол: &ldquo;Идват всякакви хора, търсят ни сметка. Някои дори искаха да ни бият. Какво сме виновни, че отгоре не си вършат работата? Аз само продавам телефони и предлагам тарифни планове&rdquo;.<br /> <br /> Схемата за подаване на жалби пък е доста съмнителна. Клиентът задължително трябва да получи входящ номер, след което самата жалба чрез факс се препраща в централния офис на М-Тел. Оттам в 30-дневен срок получаваш отговор и евентуално намаляване на сметката. В много случаи обаче в офисите или нямат бланки, или &ldquo;забравят&rdquo; да попълнят входящ номер.<br /> <br /> Много клиенти вече са подали молби за разтрогване на договорите по вина на фирмата. Въпреки че от М-Тел обявиха край на кризисната ситуация, вълните от недоволство още дълго време ще се изливат върху некоректността и нелоялността на компанията. /БЛИЦ<br />