Поне още един месец ще продължи ходенето по мъките за абонатите М-Тел. Причина за драмата се корени в подмяна на софтуера за обслужване на мобилния оператор.
Тежките дни за клиентите започнаха в началото на септември. Редакцията на &quot;БЛИЦ&quot; получи множество сигнали от възмутени граждани, лишени от възможността да използват залегналите в договора им услуги. Те обясниха, че операторът отказва да променя приятелите в групите им, номерата за разговори на преференциални цени и ред други екстри, които иначе са бурно рекламирани в национален ефир. Нещо повече - голяма част от клиентските мрежи отказват да приемат заплащане на месечните такси с обяснението, че компанията подменя софтуера си и това ще затрудни работата й от 1 до 7 септември.<br /> <br /> Проверка на &quot;БЛИЦ&quot; обаче показа, че проблемите продължават и след определения срок. В интернет-форумите дори се появиха съобщения, че е нарушено и свързването в мрежата на М-Тел, като опит за разговор от района на столичния квартал &quot;Младост&quot; може буквално да съкрати живота на абоната.<br /> <br /> &quot;Не е изключено някои процеси да бъдат повлияни от въвеждането на нова клиентска платформа. Извиняваме се за евентуални затруднения при въвеждането й. Анализите сочат, че новата система ще заработи в пълния си капацитет до около месец&quot;, коментираха пред &quot;БЛИЦ&quot; от М-Тел. Пресслужбата на компанията отрече софтуерните й проблеми да пречат на нормалното провеждане на разговорите. /БЛИЦ<br />