От "Кауфланд" с важно разяснение за бутилките с промоционалното олио
Производителят информира, че кръстът и слънчогледовата пита са символ на фабриката и затова са изобразени на бутилката
Кауфланд излезе с официална позиция, след като в социалните мрежи се появиха куп съобщения и страхове на потребители, че олиото, което са си купили от веригата, не е предназначено за готвене. Според слуховете подобен продукт се продавал в съседна Гърция, но за църковни кандила.
Ето какво посочват от Кауфланд:
Във връзка с появили се публикации относно годността на олио "Плиска", предлагано в Kaufland на промоционална цена на 12 март, заявяваме категорично, че компанията не прави компромис с продуктите, които предлага.
Всички те притежават необходимите сертификати за качество и произход и са преминали през строг процес на контрол от приема до доставката до магазините. Конкретната марка олио се произвежда от 100% слънчоглед и отговаря на изискванията на Българския държавен стандарт.
Облажилите от промоционалното олио изпаднаха в потрес, след като видяха бутилките СНИМКА
По отношение на неговата опаковка, в становище по случая производителят информира, че кръстът и слънчогледовата пита са символ на фабриката и затова са изобразени на бутилката.