От Wizz Air с първи думи след инцидента с 200 блокирани пътници на софийското летище

От компанията се извиняват за причиненото неудобството и подчертава, че безопасността на пътниците, екипажа и самолета е основен приоритет

200 пътници от полета на Wizz Air за Бергамо в 6:35 ч. не са излетели от Летище "София", след като са преминали проверка са изчакали часове на Терминал 1. 

От сайта на Летище "София" става ясно, че полетът е отменен. 

Сред пътниците имаше и клиенти на 3 туроператорски фирми, които е трябвало да бъдат на организирана екскурзия, съобщава БНР.

Те споделиха: 

“Казаха, че самолетът е дефектирал и не може да излети. След това 5 часа чакаме дали ще пратят друг самолет. Така и не пратиха и анулираха полета”. 

“Никой не ни дава обяснение, единствено служителите на летището”. 

“Ще заведем колективна жалба и фирмата трябва да ни възстанови средствата, които сме заплатили”. 

Туристите очакват да бъде намерен начин евентуално утре да отпътуват на екскурзията. Очаква се и официална информация от авиокомпанията за причините за отмяната на полета.  

Авиокомпания Wizz Air съобщи, че полет W6 4351 от София до Милано на 20 юни е бил отменен поради наложила се непланирана техническа поддръжка.

В официална позиция, изпратена до медии, от авиокомпанията уведомяват, че всички пътници, които е трябвало да бъдат на борда, имат няколко възможности за избор как да бъдат компенсирани.

„Всички засегнати пътници са уведомени за ситуацията и за техните възможности, като те могат да избират между:

- алтернативен полет в зависимост от наличността;

- пълно възстановяване на заплатената сума;

- или 120% от първоначално заплатената тарифа като кредит в техния WIZZ акаунт“, посочват от авиокомпанията. 

Wizz Air се извинява за причиненото неудобството и подчертава, че безопасността на пътниците, екипажа и самолета е основен приоритет на авиокомпанията.

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук