Истинска война за евтино уиски „Johnniе Walker - Red Label“, се разрази минути след откриването на първия за Пловдив супермаркет „Пикадили“, предаде кореспондентът на Агенция БЛИЦ. Щандът с уискито бе буквално ометен от нетърпеливите клиенти на магазина заради атрактивната му цена – намаление с 40% .
 Така вместо редовните 33.65 лв. пловдивчани плащаха 19.99 лв. за еднолитрова бутилка, но при условие, че купят едновременно две. Гражданите се надпреварваха да пълнят пазарските кошници и колички със стоки на промоционални цени, валидни само за деня на откриването. В специална брошура, рекламираща продуктите, е описано на коя дата кой артикул се продава с намаление.
Първият магазин „Пикадили“ се намира в единствения засега търговски парк у нас – Ритейл Парк Пловдив, и е 20-ти юбилеен обект на веригата. Актьорите от популярното телевизионно предаване на бТВ „Аламинут“ забавляваха нетърпеливите клиенти, окупирали входа на супермаркета час преди официалното му откриване. Лентата бе прерязана от изпълнителния директор на веригата Александър Чампаревич и заместник-кметът Александър Константинов. „„Пикадили“ се завръща в Пловдив след един век, тъй като тук е имало кино и хотел с това име“, каза зам.-кметът Константинов.

„Пикадили Ритейл Парк Пловдив“ е с 1600 кв.м. търговска площ и предлага над 16 000 артикула. Инвестицията в обекта е от 4 милиона лева, а разритите работни места са 90. До края на годината ще бъдат открити още два обекта на веригата в Пловдив – в Mall Plovdiv и в Galeria Plovdiv. Общата планирана инвестиция за Пловдив ще надхвърли 15 милиона лева. Димана Тодорова, БЛИЦ