Купих си от български магазин за електроника лаптоп „Вайо” с лицензиран софтуер на „Майкрософт”, но още от началото имах проблеми с експлоатацията му. Това пише до БЛИЦ разочарован от японската компания клиент.
Според него, когато позвънил в представителството на &bdquo;Сони&rdquo; в София, оттам учтиво му препоръчали сам да си преинсталира софтуера. Когато той помолил за експертна оценка на проблема със софтуера, станало ясно, че компанията не поддържа гаранционен сервиз в България и поема изпращането на неин продукт само при тежка повреда.<br /> <br /> &bdquo;Ако искате да изпратите лаптопа до гаранционен сервиз в чужбина заради софтуерен проблем, трябва да си поемете разходите по транспорта&rdquo;, уточнили любезните служители на &bdquo;Сони&rdquo;. Което със сигурност не е малък разход, тъй като става дума не за кило картофи, а за преносим компютър.<br /> <br /> Каква е логиката да има следгаранционно обслужване на компютрите на &bdquo;Сони&rdquo;, а да няма гаранционно в страната пита нашият читател и сам си отговаря- очевидно става дума за пари.<br /> <br /> Това си е вид измама, тъй като никой не предупреди при покупката ,че компанията не предлага гаранционно обслужване за две години в страната, смята собственика на лаптоп с марката &bdquo;Сони&rdquo;. Той е склонен да си търси правата и в Комисията за защита на потребителите. /БЛИЦ<br /> <br />