Предизборната кампания на "ДАЙ, България" претърпя фиаско (ЕКСКЛУЗИВНИ СНИМКИ)
Гражданите бойкотират кандидатите на партията на олигархията
Тежък сблъсък с действителността преживяват кандидатите за депутатски заплати от олигархичната партия “ДАЙ, България”. Колкото и медиите-бухалки на подсъдими и обвиняеми олигарси да ги промотират, колкото и платени постинги да заливат Фейсбук, кандидат-депутатите на “ДАЙ, България” по-скоро будят съжаление, отколкото срещат подкрепа сред потенциални гласоподаватели на предсрочните парламентарни избори в края на месеца.
Това се разбира от селфитата, с които кандидатите демонстрират в социалните медии, че се опитват да водят разговор “очи в очи” с хората. Да, ама от снимките става ясно, че хората не искат да си говорят с кандидатите на кукловода на “ДАЙ, България” Иво Прокопиев.
Отсъствието на обществена подкрепа най-силно сякаш усети Стефан Тафров, който изкара почти целия вторник висящ пред Паметника на Патриах Евтимий в София. Ден по-късно Тафров вися и в пешеходната част на булевард “Витоша”, но напразно. “Никой не иска да си говори със Стефка”, иронично подхвърли случаен минувач.
Челен сблъсък с пълното нежелание на студенти и млади майки да бъдат занимавани с “опорните точки” на олигархията споходи и други ламтящи за депутатски кресла кандидати на “ДАЙ, България”. Часове наред Емил Георгиев и Атанас Славов буквално гонеха по алеите на Докторската градина столичани, в опит да предизвикат интерес, но такъв проявиха едва двама-трима.
Фиаското с презентирането на кандидатите за депутати на “ДАЙ, България” започна още от първия ден на кампанията. Миналата събота пред Народния театър в София не пожелаха да се появят дори всички вписани в трите кандидат-депутатски листи на олигархичната коалиция в столицата. Освен, че провалът на кампанията на “ДАЙ, България” е колосален, той нагледно показва и как българските гласоподаватели скоростно разпознават ГМО-та в политиката. На фона на пълното фиаско, от 48 часа сгушените в лъскавия офис в тузарския квартал “Лозенец” администратори на “ДАЙ, България” отново активираха призивите за дарения. По всичко изглежда, с въпросните призиви се цели да бъде фабрикувана “легенда” за финансирането на партията на олигархията. Счетоводителите на “ДАЙ, България” тепърва ще трябва да дават отговори – как вместо да се увеличават даренията, в навечерието на изборите те намаляват. Фактите са красноречиви – от декември до средата на февруари “ДАЙ, България” се хвали, че получила около 130 000 лв. За последните две седмици обаче парите рязко намаляват.
Румен ИВАНОВ, БЛИЦ
ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!