14-годишна от Разлог се натрови със свръхдоза лекарства, приета е по спешност в реанимация на благоевградската болница. Инцидентът с тийнейджърката станал завчера около 14.00 часа в дома й, съобщава struma.bg.
Момичето изпаднало в депресия след спречкване с приятеля си и взело крайното решение да посегне на живота си. Погълнала е 14 таблетки „Деган“, медикамент против гадене и повръщане.
 

Приятелките й я открили в тежко състояние и веднага потърсили лекарска помощ. Уведомили и майката, която е извикана по спешност от работа. Натровеното момиче е прието във филиала за спешна помощ в Разлог, въпреки предприетите действия за овладяване на силната интоксикация състоянието й не се подобрило, останала с некоординирани действия и не можела да фокусира погледа си.
 
Транспортирана е вечерта с линейка до благоевградската болница, настанена е в реанимация.
 
Провежда се интензивно лечение под наблюдение на анестезиолозите, няма опасност за живота й, съобщиха от МБАЛ - Благоевград.