За немарливостта и безпардонното отношението на  кондукторите в пловдивските автобуси сме писали нееднократно. Някои от тях използват цветущи обиди и заплашват с бой пътниците;  други превръщат автобуса в кръчми, возейки сякаш картофи, а не хора. Трети пропускат спирки, псуват и затварят вратите под носа на пътниците, пише Трафик нюз бг.

Будна гражданка отново остана потресена от отношението на една билетопродавачка спрямо пътниците. Оказва се, че кондукторките в някои пловдивски автобуси гледат на тях като на лично владение. Ето какво разказа пловдивчанката, която пътувала с автобус № 1 по маршрут Ул. Димитър Талев:

„Здравейте! Сигурно ви е писнало от истории за градския транспорт в Пловдив, но просто не мога да се сдържа! Ще ви разкажа накратко за една кралска особа, с която имах "честта" да пътувам днес. Автобусът, както обикновено беше претъпкан, а кондукторката се беше разположила не на една, не две, а на цели три седалки, които пазеше настървено, сякаш куче пази кокал” – споделя възмутено нашата читателка.

Тя съвсем учтиво попитала дали ще могат да седнат, като до нея имало и още една правостояща възрастна жена. Кондукторката дори не изчакала дамата да довърши и отговорила мигновено и категорично: "НЕ! Аз стоя тук и нещата ми" (нещата = тефтер и грейка)”. 

Явно всеки пътник е безсилен да припари до „нейното” място, състоящо се от 3 седалки…

След като нашата читателка останала потресена от отговора, поискала да види баджа на въпросната кондукторка и я попитала за имената, но отговорът отново бил отрицателен.

Свидетелката на случващото се искрено се надява, това да стигне до шефовете на въпросната кондукторка, за да видят що за хора работят за тях и да вземат мерки. Читателката ни добавя, че явно „кондукторите изобщо не си дават сметка, че са толкова нискоквалифициран персонал, че една машинка за билети би заместила напълно работата им? И на кое отгоре си позволяват ежедневно да се гаврят с пътниците, които си плащат чинно за това" удоволствие".