Побоищата между ученици в ОУ „Св. св. Кирил и Матодий” във Войводиново са били ежедневие. Два от тях са завършили с физически травми на жертвите, пише "Марица".
За всеки инцидент класната на четвъртокласниците, които се прочуха с каченото в интернет видео с детски бой, е настоявала за среща на провинилите се с психолог. Реакция обаче не е последвала от страна на ръководството на училището. Отговорите от РИО пък били чиста формалност. Това заяви пред &bdquo;Марица&rdquo; съпругът на Таня Фиданова - Георги Каракашев. Още преди да се появят кадрите със скандалния бой и цинизми, Фиданова подала молба за напускане. Тя отказва да застане пред медиите, но съпругът , който също е учител, е твърдо решен да не оставя случая така.<br /> <br /> Съпругата ми напусна много преди да се появи в интернет записът, даже преди да научим за него. Първо, защото имаше по-добро предложение за работа, но безспорно превес бе и бездушието, което срещна от страна на ръководството на училището при опитите да овладее класа, разказа Каракашев. Той и съпругата му смятат, че ако директорът и отговорните институции бяха взели отношение още когато децата били в 3-и клас, до скандалното видео в 4-и клас нямаше да се стигне.<br /> <br /> Кадрите възмутиха цяла България. На тях се вижда как двама от учениците превръщат класната стая в истинска арена. По-силният разнася по-слабичкия из цялото помещение, а останалите деца реват като агитка и насърчават с &bdquo;Трепи го, трепи го&rdquo;. Появява се момиче, което също донахъсва двамата в схватката. Има подмятания и псувни, като всичко това се заснема от &bdquo;оператор&rdquo; .<br /> <br /> Каракашев обясни, че в класа от видеото е имало три подобни сбивания, когато те били трети клас. Това става ясно и от докладите на съпругата му Фиданова, изпратени до тогавашния директор на училището Ганьо Ганев. Нито един от инцидентите не се е случил в неин час, но класната ръководителка е единствената, която алармира ръководството за проблема и моли за намесата на психолог и специалист от Детска педагогическа стая. <br />