Спирката на бул. „Победа” в Пловдив, на която беше смазана ученичката Катя, да бъде преместена. Това е искането в подписка, която тръгна в квартала. Преди два дни на същото кръстовище на булеварда с ул. „Полк. Сава Муткуров” стана дубъл на катастрофата, за щастие този път без жертви, съобщава „Марица".
Ако &bdquo;Мерцедес&rdquo;-ът след удара с &bdquo;Фолксваген&rdquo; не се беше ударил в електрическия стълб, спирката щеше да бъде пометена за втори път в рамките на по-малко от три месеца. Соня Сукарева, която живее в къщата зад спирката, твърди, че е пряк очевидец поне на 6 подобни произшествия, откакто е направено кръстовището. <br /> <br /> Според жителите в момента спирката е опасно близо до моста. Шофьорите, които идват по посока моста на Герджика, карат опасно бързо, същото важи и за колите, които се движат направо в обратната посока. Предишното място на спирката преди кръстовището в северна посока е далеч по-безопасно, твърдят жителите. <br /> <br /> Прокълнатата спирка, както хората вече я наричат, далеч не е единствената, която плаче да бъде преместена. Най-абсурдното място за спиране на автобуси от градския транспорт се намира на пътя към Овощарския институт на разклона към квартал &bdquo;Беломорски&rdquo;. Единствено пътеуказателна табела, монтирана до завоя, подсказва, че наблизо има спирка. По правило тези табели се монтират на метри преди самата спирка. В момента на това място липсва не само заслон, но дори и пейка. Пътниците трябва да имат свръхестествени способности, за да познаят къде точно спира автобус №7. Другият абсурд е, че когато има пътници, автобусът удря спирачка на самото кръстовище. Истински късмет е, че до този момент това място не е взело кръвен данък, казват хората, които редовно пътуват по тази линия. Въпреки че кръстовището е доста голямо, то е оживено, тъй като освен потока от коли към Марково и към Пловдив, там има автосервиз и кафене. <br /> <br /> Шофьорите на бусовете от градския транспорт изброяват поне още пет подобни спирки, които са опасни за движението и на автомобилите, и на пешеходците. Една от тях е на бул. &bdquo;Руски&rdquo; до училище &bdquo;Дружба&rdquo;. В пиковите часове автобусите правят дълга опашка. Правенето на ляв завой на кръстовището преди нея е също трудна мисия. За спирката на кръстовището на &bdquo;Победа&rdquo; и &bdquo;Сава Муткуров&rdquo;, където бе блъсната Кари, обаче шофьорите от градския транспорт смятат, че ще продължава да взема жертви. <br /> <br /> Тази спирка непрекъснато ни вкарва в конфликт с пътниците. Навесът е сложен преди табелата и хората очакват там да спрем. По правилата обаче ние сме длъжни да спрем на табелата, коментира шофьор на автобус. Така се налагало или клиентите да притичват и да се разправят с шофьора, че не спира на спирката, или да рискуват, спирайки пред навеса някой да се наниже в тях, ако не съобрази спирането на автобуса. Също така и да задръсти кръстовището, особено за правещите ляв завой. Според шофьори опасна е и спирката на десетката до Спортното училище. Истинско чудо е, че там досега няма инцидент. Ученици притичват през платното, кръстовището е лошо регулирано и изнасянето на автобусите е хем трудно, хем рисково, обясняват шофьори. <br /> <br /> Още две спирки на натоварения булевард се нуждаят от промени, твърдят таксиметрови шофьори. Едната е срещу Търговската гимназия, която е на много оживено място, в близост с кръстовището с &bdquo;Гладстон&rdquo;, но за нея няма предвиден &bdquo;джоб&rdquo;. Същото важи и за съседната спирка в северна посока.<br /> <br />