Интернет сайт кани туристи с хомосексуални наклонности под тепетата. Порталът gay.bg предлага на своите потребители гей гидове за всички големи градове у нас. Любопитното обаче е, че за Пловдив виртуалните туроператори рекламират три несъществуващи вече заведения, пише "Марица".
Едното от тях е емблематичното &bdquo;Калигула&rdquo;, което затвори още преди няколко години. То беше собственост на Таня Гинева. Бизнес дамата обаче натрупа големи задължения, в резултат на което имотите бяха взети от банката. Впоследствие Община Пловдив откупи някогашната дискотека и сега планира да я превърне в галерия. <br /> <br /> Като място за срещи на гейове и техните приятели в сайта е представен и пловдивският бар Make Up. На посочения за контакти телефон обаче любезен мъжки глас обяснява, че заведението не съществува. &bdquo;Много съжалявам, вече няма такова място&rdquo;, казва господинът. Третият обект в списъка е &quot;Моник СПА&quot;, или както се рекламира - &quot;приятелски настроен към гейовете клуб, в който могат да се отпуснат и да се отдадат на пълна релаксация, СПА терапии и процедури, масажи и грижи за тялото, без да бъдат притеснявани от нищо и от никого&rdquo;.<br /> <br /> Оказва се, че този център е затворил врати преди повече от пет години. В момента в Пловдив съществува клуб със същото име, но на друг адрес. Оттам са категорични, че нямат нищо общо с въпросната реклама. <br /> <br /> Като цяло гей туризмът набира скорост в Европа. На тазгодишното туристическо изложение ITB в Берлин дестинации, туроператори, туристически услуги и продукти, насочени към гей туристи, бяха обособени в собствена палата, наречена Gay &amp; Lesbian Travel Pavilion. В нея взеха участие около 40 фирми от целия свят, но български представители нямаше.<br /> <br />