Огромен интерес в целия свят към супер турнира по тенис на маса от ITTF World Tour 2019 в Панагюрище. Това разкриха числата, оповестени в началото на тази година от Международната федерация (ITTF) по отношение на срещите в "Арена Асарел" през август 2019. Докладът е изготвен от базираната в Китай компания CSM - лидер в дигиталната индустрия на азиатския пазар. 

Според официалните данни мачовете от основната схема на 2019 ITTF World Tour Asarel Bulgaria Openса били наблюдавани от около 63 милиона зрители по целия свят с комбинирана медийна пазарна стойност над 35 милиона щатски долара.

Турнирът беше излъчен от 14 телевизии по света, като в България Nova Sport, част от Нова Броудкастинг Груп, показа на своите зрители близо 50 часа тенис на маса от най-висока класа. 

Първенец сред спонсорите на турнира с най-голям обхват и експозиция посредством телевизионното излъчване и фотографските агенции по света е "Асарел-Медет" АД - 277 часа от общия брой, който е оценяван на 1458 часа и 55 минути в световен мащаб. Следващият рекламодател с най-сериозен обхват е пенсионно-осигурителна компания "Съгласие" със 110 часа.

 Петото издание на турнира в България подобри всички досегашни рекорди по отношение на популярността на надпреварата в социалните мрежи. Според данните на CSM Media Research общият брой импресии надхвърля 24 милиона. Видео публикациите във facebookстраницата на турнира (Asarel Bulgaria Open)са били изгледани от над 2 милиона потребители на социалната мрежа. 

Рекордни резултати и за онлайн телевизията на Международната федерация по тенис на маса - itTV(tv.ittf.com) - потребители в 115 държави по света всеки ден са гледали поне част от някоя от сесиите в "Арена Асарел" в Панагюрище. 

Организаторите и основните спонсори на турнира, заедно с Международната федерация по тенис на маса, очакват, че показателите ще бъдат подобрени още през септември тази година, когато в Панагюрище ще се проведе шестото издание на 2020 ITTF World Tour Asarel Bulgaria Open.