Българинът тъкмо свикна да се държи по европейски, но не издържа и се върна към ганювщината. От дълго време не вяхме виждали мъж, легнал под колата си, но сега модата се върна, пише ни Стефка Ангелова от ж.к. "Славейков". Сутрин те събуждат луди шутове по гумата, а след това бабанка по къси гащи се пльосва под автомобила и започва да му нанася такива удари, които ще стреснат и умрелите, пише Флагман бг.
Един сменя гума, друг си намества тенекиите, трети се е наврял отдолу, я четвърти оправя с чук - забележете с чук таратайката си с надеждата да тръгне.

Междублоковите  пространства не са автосервизи. Не е редно да започнеш ремонт и да събудиш всички, понеже нещо ти има на колата, категорична е нашата читателка. Когато имаш някакъв проблем - за целта си има специализирани места, където ще ти го оправят. По тази логика всеки може да изкара техниката си на тротоара  и да започне да я оправя с бормашини и други подръчни материали.

Това много заприлича на соцвремената, когато почти под всяка кола се криеха мъжете и уж оправяха нещо, а ядосаните им жени си го изкарваха около тях с тупалки върху чергите и килимите.

Защо се връщаме назад, пита Стефка? И си го обяснява донякъде с беднотията. България се напълни с трошки втора и трета употреба, защото хората нямат пари за добри коли.

Нямат пари за сервиз, или им се свидят, затова и ги оправят сами. Но това създава опасности на пътя, понеже не всеки е майстор и не всеки разбира какво да прави.

Читателката призовава общината да излезе с наредба за забрана на ремонт на коли под самите тераси. Както бе забранено и тупането на килими и вдигането на шум.

А аргументите й са не само заради шума и неудобството на околните, но и че коли, поправени от подобни доморасли майстори, могат да предизвикат катастрофи после.

Кое е по-скъпо - бракмата пред блока, или човешкият живот, пита възмутената читателка.