София, България
13 Юли 2013, 11:33
4518 прочита
0 коментара
Телевизионните реклами все още са с по-силен звук от този на другите предавания. Това казаха от Съвета за електронни медии. Срокът, в който телевизионните оператори трябваше да се саморегулират и рекламите да станат по-тихи, изтече на 1 юли.
След като през февруари бе приет Единен стандарт за регулация на нивата на звука, оказва се, че не всички телевизии са се съобразили със срока и в момента все още се чуват реклами със стряскащо силен звук.<br />
<br />
Според председателя на СЕМ една от причините за това е, че рекламодателите са сключили договорите си с телевизионните оператори, преди да се въведе изискването, съобщава БНТ.<br />
<br />
"Есента СЕМ ще направи мониторинг и ще установи дали изцяло е изчистен проблемът. И ако има разминаване, ще пристъпим към санкции", посочи председателят на СЕМ Георги Лозанов. <br />
0 Коментара: