Рекорди за началото на eMAG Black Friday: Поръчки за над 21,15 милиона лева за първите два часа на кампанията

eMAG Black Friday започна в 7:00 ч. тази сутрин при по-голям от всякога потребителски интерес, като клиентите търсят добри оферти във всички продуктови категории. През първите 2 часа на събитието бяха направени поръчки на над 113 000 броя продукта, като всеки клиент е слагал средно 3 бр. продукта в пазарската си количка.

„Интересът към събитието беше по-голям от всякога в началото му, като по-голямата част от посещенията са направени от мобилни устройства през приложението на eMAG. През първите два часа клиентите добавяха повече продукти в пазарската си количка в сравнение с миналата година, защото откриха много и добри оферти във всички категории. Потребителите се възползват от Black Friday, за да купят продуктите, от които се нуждаят. Виждаме голямо увеличение на търсенето в категории като лаптопи, телевизори, малки домакински уреди, смарт устройства като смарт часовници, почистващи продукти за домакинството, автомобилни гуми и дрехи”, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Консолидирането на поръчките е основната тенденция, която се забелязва през първите часове на кампанията – тази година клиентите на eMAG са добавяли към пазарската си количка повече продукти от различни категории, с 20% повече продукти, продадени през първите два часа на Black Friday. Друга тенденция е увеличението на трафика от мобилни устройства, идващ от мобилното приложение на eMAG, и увеличение на плащанията с карта.


Първите продукти с изчерпана наличност от офертите на eMAG:

Най-голям брой поръчки на хиляда жители са направени от Кърджали, Смолян, Ямбол, Русе и Добрич.

Акценти от първите 2 часа на eMAG Black Friday:
Топ категории – бройки продадени продукти от категорията eMAG Black Friday ще продължи през целия ден, като  клиентите имат на разположение най-широката гама от продукти досега, както и гъвкави решения за плащане.