Семейство от дупница са новите посланици на LIDL

И защо Пламен, Вася и Антония се доверяват на прясното месо от веригата?

Фамилия Каимски от Дупница са второто семейство от кампанията на Lidl „Верига от любими продукти на нашето семейство", която представя български семейства от различни краища на страната. Именно те са следващите главни герои, които представят своята рецепта за щастие и любимите си продукти.

 
Семейство Каимски са Пламен, Вася и 5-годишната Антония. Пламен е пожарникар, страстен фен на моторите, а Вася поддържа авторска кулинарна рубрика. Именно нейното хоби предпочита да споделя и малката Нийка, както вкъщи наричат най-малкия член на семейството. Думата, с която семейство Каимски единодушно се описва, е „задружно“. Според мама Вася за това допринася и вкусната храна, която помага да се изглаждат дребните недоразумения и има силата да сплотява.
 
И тримата много обичат да пазаруват в Lidl и споделят, че нямат един любим, а много любими продукти. Харесват всички продукти от пилешко месо, телешки стек и бургери от младо телешко, цариградски кюфтенца, сьомгова пъстърва и филе от аржентински хек. Пресните плодове и зеленчуци и зеленчуковият хляб също са задължителни, както и детските плодови закуски на Нийка.  
 
Имат доверие на месните продукти, защото са пресни, с доказано качество и разбира се, вкусни.

„Не мога да си представя да купя месо, което не е опаковано в защитна атмосфера, най-вече от хигиенна гледна точка“, признава Вася. Затова, когато трябва да избира месни продукти, се доверява именно на Lidl.

Това е единствената верига в България, в която се предлага прясно месо, сертифицирано за свежест, качество и чистота от международния институт SGS. А едно от многото предимства на сертифицираното от SGS месо е именно начинът на опаковане – то се случва в защитна атмосфера, благодарение на което свежестта и вкусовите му качества се запазват по-дълго.
 
Разбира се, любимите продукти на семейство Каимски задължително присъстват и сред любимите рецепти на фамилията – „Пилешки филенца с киноа“ и „Телешки стек с моцарела и боровинки в точени кори“. А как да ги приготвим всеки може да научи от кулинарната страница на Вася, както и на gotvi.lidl.bg.
 
Междувременно от Lidl напомнят, че крехките месца са най-вкусни, когато са приготвени с щипка любов и споделени със семейството вкъщи. Повече информация за кампанията „Верига от любими продукти на нашето семейство", може да следите тук: https://www.lidl.bg/veriga-ot-lyubimi-produkti-na-nasheto-semejstvo
 
Oще много идеи за добро #Вкъществуване вижте тук: https://www.lidl.bg/polezno-info/vkashtestvuvane
 
За Лидл България: 
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3000 служители.