Идва един чужденец, пуска си телевизия и вижда някакви полуголи жени да играят кючек. После гледа рекламите вижда друг човек по кожени гащи да гони една жена, облечена като камериерка, да говори на древен немски. Вместо кадър от немски порно се оказва реклама на мобилен телефон. Следващата реклама е сирене, което попада между гърди. Как така? Основополагащия въпрос за "Булката с чеиза" обсъдиха няколко видни общественици в студиото на Нова телевизия.
Според шефа на СЕМ Георги Лозанов, в случая пак се е работило по старата формула &ldquo;Сексът продава&rdquo;.&nbsp; Тя обаче отдавна била загубило ефекта си, особено ако е поднесена по вулгарен начин, както често става у нас. По повод нашумялата напоследък реклама на млечен деликатес, Лозанов заяви: &ldquo;Рекламата е достатъчно отблъскваща, но тя си търси своя таргет.&rdquo; От СЕМ препратили случая с въпросната реклама към Националния съвет за саморегулация, които имали повече правомощия в конкретния случай. Съветът от своя страна се произнесъл, че рекламата трябва да бъде свалена. Продуцентът Мартин Захариев отчете, че рекламата очевидно е свършила работата си, след като толкова време в национален ефир се занимават с нея. Иначе тя била много добре заснета от кинаджийска гледна точка, а Гери Дончева била много красива. Не можело обаче какво ли не постоянно да се рекламира с женски гърди, най-малкото пък сирене менте. Еротиката можело да бъде красива, но у нас стояла вулгарно. <br /> <br /> &ldquo;Ако си нормален мъж и не си се обърнал наопаки, като видиш гърди, не виждаш сирене. И това е желязно&rdquo;, каза актьорът Александър Дойнов. &bdquo;Колкото до рекламата &ndash; не ми пука, където иска да си слага сиренето. Ако иска и в чатала да си го слага и да го вади на пастърма &ndash; нейна си работа. Искам да отбележа друго &ndash; много кофти говорят - фалшиво, невярно. Това е като лош театър от 10-ти клас в училище, където ръководството не е имало пари да плати на преподавател и го е правила учителката по литература&rdquo;, продължи той./БЛИЦ<br />