Застрахователните компании организират облекчени процедури и бързо изплащане на обезщетения на свои клиенти, чието имущество е пострадало от невижданата в София градушка. Дружествата удължават работното време на офисите си за регистрация на щети, а също и сроковете, в които клиентите им могат да подадат молби за обезщетения, пише в. "Стандарт".
От сряда центровете ни ще работят с удължено работно време до 20 ч всеки ден, включително и в събота и неделя, обявиха от &quot;Бул Инс&quot;. Паралелно са организирани и допълнителни мобилни групи, които ще посещават райони с повече пострадали клиенти едновременно и ще завеждат щетите им на място. За да не се получават опашки пред офисите, срокът за регистрация на засегнато имущество се удължава на 2 седмици. Срокът за завеждане на щети се удължава и при &quot;Алианц&quot;. Вместо стандартните 7 дни застраховалите колите си в компанията ще могат да предявят молбата си до 30 дни след градушката.<br /> <br /> До 20 ч ще работят и офисите на &quot;Булстрад&quot;, заявиха пред &quot;Стандарт&quot; от компанията. Освен това клиентите на дружеството с пострадало от градушката имущество няма да са задължени да заведат щетата до 3 дни, а до края на месеца. Отпада и задължението щетите първо да се регистрират по телефона в контактния център на застрахователя. <br /> <br /> Клиентите на &quot;Бул Инс&quot; пък ще могат да разчитат и на т.нар. бърза писта за изплащане на щети в рамките на няколко дни. При завеждането им пък от компанията ще изискват само застрахователната полица без допълнителни документи от КАТ, от центровете по метеорология или други институции. <br /> <br /> Още вчера след стихията се извиха опашки пред десетки сервизи за коли в столицата. &quot;Всички стъкла са пукнати, сега ще видим какво ще кажат и за колко време могат да ги оправят&quot;, разказа Иван, който чакаше на голяма опашка в сервиза в Орландовци. Хората чакаха с часове, защото доста от тях се готвеха за летните си почивки и градушката е провалила плановете им. /БЛИЦ