Странен проблем и мистерия витаят около сайта и телефонния номер на КЗП!
Комисията за защита на потребителите не приема жалби, защото няма сайт вече втори ден, а на телефона на потребителя се включва секретар. Това сигнализира притеснена читателка до БЛИЦ, която не успява да подаде оплакването си.
Ето какво още пише жената до медията ни:
"Имам проблем със закупена кафе машина, за която продавачът ми отказва всякакво съдействие и няколко месеца ме размотава по сервизи, откъдето само ми взимат пари за ремонти и нищо налице. Машината продължава да не работи. Значи, търговците са измамни, комисията за потребителите я няма и какво да правим ние? Да се оправяме сами. Иначе всеки ден четем в сайтовете и гледаме по телевизията за КЗП какви са ни правата и как да се обръщаме към тях, а като ни потрябват никакви ги няма.......".
Опитахме се да заредим и ние сайта на КЗП, но ни изписа следното:
"Няма достъп до този сайт.
kzp.bg не отговаря твърде дълго време".
На news@blitz.bg БЛИЦ очаква новини, снимки и видео от своите читатели в цяла България и по света