Ужас! БГ джендъри впрегнаха дечица в ЛГБТ промивката на мозъци СНИМКИ

"Многообразието от семейства" е фокуса на тазгодишното шествие, хвалят се организаторите, докато прибират грантовете от чужбина

Тази година джендър сборището "София Прайд" ще се проведе на 17-и юни, като фокусът на събитието е "многообразието от семейства и важната роля, която семейството има за ЛГБТИ българите", съобщават организаторите-грантаджии.

Самото словосъчетание "многообразие от семейства" е достатъчно ярък сигнал, за каква пропаганда става въпрос. Да не говорим за умишленото вкарване и на деца в агитационниите им материали. 

Ето какво още гласи ЛГБТ позивът:

За първи път 11 български семейства ще застанат с лицата и имената си в подкрепа на кампанията “Нашето семейство ви кани на София Прайд 2023”.  Фотографиите са дело на едно от най-големите имена у нас - Костадин Кръстев-Коко, който отглежда дете от сурогатна майка с "парнтьора си".

Галина Георгиева, мениджър на висока позиция в голяма международна IT компания, е едно от лицата на София Прайд 2023. Тя взима участие във фотосесията и кампанията заедно със съпругата си Елена и техните син и дъщеря.

Двете жени сключват граждански брак в Малта, тъй като в България това е все още невъзможно.

 

Мануела, Георги и кучето им Бинг ви канят на "София Прайд"
 

Галина споделя: “Ние възпитаваме нашите три децата да обичат, а не да мразят. Затова и всяка година нашето семейство е на София Прайд. Събитието е много празнично, но не трябва да забравяме, че е и протест. Все още ЛГБТИ партньорите в България не могат да сключат законно брак у нас.”

Част от кампанията са и популярният водещ и DJ Мартен Роберто и съпругата му - радио и ТВ водещата Джули Лепоева. Те споделят: "Ние сме семейство от повече от 17 години. Работим заедно, забавляваме се заедно, отглеждаме детето си заедно, а това че споделяме общи ценности ни обединява още по-силно. Всяка година изразяваме подкрепата си за ЛГБТИ хората в България и се включваме в шествието на София Прайд.”

 

Мартен Роберто и Джули Лепоева
 

Темата за семейството присъства и във визуалния символ на Прайд тази година, който е вдъхновен от българския фолклор. Визуалната опаковки включва елементи от българското везмо и килимарство. Това е поредният прочит на традициите, използван в комуникацията на Прайд, след като кампанията по повод 10-тата годишнина на шествието използва кукерски маски.

През 2022 година юбилейното 15-то издание на София Прайд събра над 12 000 души. Подкрепа към шествието изразиха десетки български компании и организации, както и посланиците и представителите от посолствата на 28 дипломатически мисии.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук