VIVACOM и Българският червен кръст стартират безплатна национална телефонна линия за подкрепа в условията на пандемия
Технологичната подкрепа е в рамките на участието на компанията в Партньорска мрежа за благотворителност на БЧК
Стартира безплатна национална телефонна линия за предоставяне на психологическа подкрепа и актуална информация, свързана с COVID-19.
Линията е създадена от Българския червен кръст, а VIVACOM обезпечава безплатните обаждания на гражданите.
На телефон 0800 11 466 гражданите ще могат да се свържат безплатно и конфиденциално с консултанти на БЧК. Те ще предоставят възможност за връзка с квалифициран психолог и информация относно дейностите на организацията и актуалните противоепидемични мерки.
Технологичната подкрепа от страна VIVACOM е в рамките на участието на компанията в Партньорска мрежа за благотворителност на БЧК.
„Задачата ни като организация е да достигнем до възможно най-много засегнати от пандемията граждани. Контактният център в Пловдив е още един начин, по който по-лесно ще постигнем тази цел, и за нас е огромна радост да обявим началото на неговата дейност.
Вярваме в професионализма и богатия опит на консултантите си и призоваваме всеки, който има нужда да сподели безпокойството си, да ни потърси“, сподели председателят на БЧК акад. Христо Григоров.
„VIVACOM продължава да следва своята политика от началото на пандемията и да предоставя навременна подкрепа за подпомагане на обществото в условията на продължаваща здравна криза. Убедени сме, че горещата телефонна линия ще допринесе за намаляване на стреса от пандемията,“ каза Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ във VIVACOM.
Информационната линия ще функционира към Контактния център за подкрепа на населението във връзка с последиците от пандемията в Секретариата на Областния съвет на БЧК-Пловдив.
Създаването на центъра е част от програмата на БЧК „Дейности в отговор на COVID-19”, финансирана от Американската агенция за международно развитие (USAID) и подкрепена от Международната Федерация на дружествата на Червения кръст и Червения полумесец.
Това е поредната стъпка на организацията за подпомагане на българското население за справяне със стреса и последиците от пандемията от COVID-19.
На уебсайта на Българския Червен кръст може да бъде открит и национален чат за първа психологическа помощ, от който могат да се възползват всички граждани.