За поредна година Fibank е любима марка на българите
Организаторите отличиха и Илона Станева - директор „Маркетинг и реклама" на банката, която получи отличието „Бранд мениджър на годината"
Fibank (Първа инвестиционна банка) за поредна година е отличена в категорията „Финансови институции" на единствената потребителска класация у нас „Любимите марки“. В четиринадесетото издание на класацията се включиха над 45 000 потребители. Те гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. Призът получи г-жа Минка Михайлова, директор „Съответствие, регулации и стандарти“ във Fibank.
„Да си любима марка на българите не се постига лесно. Изисква се много труд и постоянство, но да те избират за поредна година като любима марка, това е не само повод за гордост, но и признание за професионализма на всички служители на Fibank“, сподели г-жа Михайлова.
Освен приза „Любима марка“ на българите, организаторите отличиха и Илона Станева - директор „Маркетинг и реклама" на банката, която получи отличието „Бранд мениджър на годината".
В тази категория се отличават хората, които са допринесли с креативност, иновативна стратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта и емоционалната му връзка с потребителите.
Това, което прави уникална класацията „Любимите марки" е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на гласуване от страна на потребителите. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли.