София, България
31 Май 2010, 20:51
543 прочита
0 коментара
Минералната вода, предлагана в заведенията, и стоките, продавани на Летище София са с най-висока надценка и са неоправдано скъпи. Това твърдят от Асоциацията на активните потребители.
Марковите стоки и пуканките в кината имат надценки, които са стотици пъти над реалната цена, коментираха пред Новините на PRO.BG от асоциацията. <br />
<br />
Маркови, лъскави и скъпи стоки масово изкушават потребителите в магазините. Неписано правило е, че докато има търсене, ще има и предлагане от страна на търговците.<br />
<br />
Право на избор обаче трябва да има, за да може всеки един от нас да харчи според бюджета си. Минералната вода, предлагана в заведенията е сред стоките, за която плащаме неоправдано скъпо, твърдят от Асоциацията на активните потребители. Надценките се измерват в стотици пъти над реалната цена.<br />
<br />
И ако суетата около определени марки може да бъде преодоляна, то има ситуации, в които сме принудени да плащаме, толкова колкото ни поискат. Според Богомил Николов такъв е примерът с Летище София, където цените са нерелано високи.<br />
<br />
Поставянето на автомати за напитки и храна би спестил някой лев на пътниците, категорични са от асоцияцията .<br />
<br />
Плащането на редица банкови такси при изискването на определена услуга от държавната администрация, също се определя като неоправдан разход.<br />
<br />
Колко скъпа обаче ще ни излезе една стока или услуга зависи най-вече от потребителя, който в повечето случаи определено има право на личен избор.<br />
0 Коментара: