Бъчварова разкри тя ли е поръчала скандалното изследване на „Маркет линкс“, което предрича крах за Цачева!
Вътрешният министър заяви, че се разграничава от резултатите, изнесени от агенцията, чийто основател и съсобственик до преди седем години бе именно тя
Вчерашното социологическо проучване на „Маркет линкс“, което разбуни духовете в политическите централи и провокира вицепремиера и министър на вътрешните работи Румяна Бъчварова да влезе в обяснителен режим. Тя заяви, че се разграничава от резултатите, изнесени от агенцията, чийто основател и съсобственик до преди седем години бе именно тя.
Припомняме, че въпросното проучването извади резултати, че и Румен Радев, и Красимир Каракачанов печели в евентуален балотаж срещу Цецка Цачева.
Ето какво написа Румяна Бъчварова в профила си в социалната мрежа:
„Преди 7 години напуснах "Маркет Линкс", която създадохме с Цветелина Стоянова и екип от социолози, които все още работят там. За да няма съмнения и за да не товаря хората, с които създадохме името и авторитета на Агенцията с негативите на моята политическа кариера, продадох дяловете си на колегите.
Днес те вървят по своя професионален път и постигат своите успехи. Оттогава до сега не съм им възлагала проучване и не съм получавала от тях резултати. Не е редно и без никакво основание е твърдението, че това в "агенцията на Бъчварова". Вярвам, че екипът на „Маркет Линкс следва създадените и наложени професионални стандарти и се отнасям с уважение към тяхната работа. Желая им успех!“, написа Бъчварова.
По повод проучването претендиращият за десен политолог Огнян Минчев дори заподозря сценарий, според който Бъчварова е поръчала изследването или за да мобилизира вота на привържениците на ГЕРБ или за да се анонсира "договорка" между ГЕРБ и БСП да бъде подарен президентския пост. Коментарите в този дух има и сред други блогъри, което явно е принудило Бъчварова да се разграничи от "Маркет линкс".