Каракачанов проговори за терасите на апартамента му и дали знае ли за нов "Костинброд"
Гордея се, че съм българин, гордея се, че съм лидер на ВМРО, че съм министър на отбраната и въпреки рязането има още дух в офицерите и войниците. В политиката няма от какво да се срамувам. Това заяви пред Нова телевизия лидерът на ВМРО Красимир Каракачанов.
"1000 лв. е добра минимална заплата", посочи той.
На въпрос кой от други листи получава неговото одобрение, Каракачанов посочи Славчо Атанасов от НФСБ. "За съжаление той няма да влезе в парламента", каза Каракачанов.
В миналото Славчо Атанасов беше заместник на Каракачанов във ВМРО, след това между тях избухна скандал и Атанасов напусна ВМРО като създаде организацията ВМРО-НИЕ€ На въпрос за предупреждението на Бойко Борисов, че предстои нов Костинброд Каракачанов каза, че няма конкретна информация за подобна ситуация. "Тази еврокампания е пълна с компромати", оплака се лидерът на ВМРО.
"От едно лице, срещу което има 4 дела, чух какви ли не мръсотии, по едно време започнах да се чудя, дали не съм убил баба си", каза Каракачанов. "При положение, че ДАНС са се произнесли, че няма продажба на паспорти, крадеца да вика дръжте крадеца не го разбирам", възмути се лидерът на ВМРО и намекна, че визира Веселин Марешки.
На въпрос за терасите на апартамента му Каракачанов попита: "Къде е нарушението, при положение, че в КПКОНПИ са посочили, че не се декларират тераси, но върху тях са платени данъци".
Каракачанов си пожела, че за хора, които използват медии като бухалки ще има санкции. "Това не е свобода на словото, а клевета чрез слово", заяви лидерът на ВМРО. Когато някой работи през офшорни сметки очевидно целта е информацията да не достига до хората, когато имат такива сметки е хубаво да го декларират, каза вицепремиерът.
На въпрос дали предишната кампания не е била финансирана от КТБ Каракачанов посочи, че тогава всичко е било платено от субсидията. Във връзка с преговорите за новите изтребители Каракачанов каза, че поисканите от апериканците цени са неоправдано по-високи. Смятаме, че за някои от компонентите е необходимо да са по-ниски. Той посочи като пример изискването за езиково обучение на пилотите. Те вече са минали подобно обучение и не виждам смисъл да се въвежда в договора ново подобно обучение, категоричен е Каракачанов.