София, България
22 Март 2012, 19:43
1296 прочита
0 коментара
“Преди месец предсказахме, че скоро ще обвинят Меглена Кунева, че яде деца за закуска и ето, че се случи”, казаха от пресцентъра на бившия кандидат-президент по повод обвиненията на Капка Георгиева пред ТВ7. Във връзка с жестокия пожар по линията София - Кардам, при който загинаха 9 души, Капка каза, че има информация като журналист за закупуването на некачествени влакове с личното лобиране на Меглена Кунева.
“Ужасно е, че политическата нечистоплътност и продажност овладяват все повече обществените отношения”, написа Меглена Кунева на стената си във фейсбук по повод обвиненията на Капка Георгиева. От пресцентъра й пък извадиха пред БЛИЦ мотивите към решението на Плевенския окръжен съд, в които подробно е описано състоянието на фаталните вагони. <br />
<br />
“Туристическият спален /кушет/ вагон № 5152 5940 641-8 се намирал непосредствено след първият спален вагон. Той бил доставен от бившата ГДР в НРБ от външнотърговската организация „Трансимпекс” през 1968г. До 28.02.2008г. му били извършени 22 средни и 4 капитални ремонта. След последния текущ ремонт до 28.02.2008г. пътувал 5 пъти по маршрута София – Кардам и обратно. На 13-15.02.2008г. на вагона бил извършен текущ ремонт в депо „Надежда”, гр.София”, пише в мотивите към съда.<br />
<br />
“По закон лъжата и клеветата подлежат на наказание. Цинично, подло, жестоко е да използваш паметта на жертвите и на близките им за нечисти цели и опити за поредната политическа интрига и атака. При това от хора, които са свързани с нов партийно-инженерингов проект, в който са замесени бивши членове на една партия”, заявиха пред БЛИЦ от пресцентъра на Кунева.<br />
<br />
Председателят на Сдружение "България на гражданите" отказва да прави специални изявления по темата, защото не искала да слиза на нивото на Георгиева. Репортер на БЛИЦ стана свидетел как тя остана до късно в офиса си, в компанията на Даниел Вълчев, с когото обсъждат бъдещите цели на сдружението.<br />
<br />
<strong>Надежда НЕНОВА, БЛИЦ</strong>
0 Коментара: