СЕМ предупреди медиите да не стават арена на "черен пиар" и компроматни войни по време на кампанията

Според Мария Стоянова партиите може да използват развлекателните формати, за да отправят посланията си

Търговските медии не трябва да допускат политиците да ги използват за „черен пиар“, компроматни войни, скандали и спекулации в рамките на предизборната кампания. Това каза пред „Фокус“ Мария Стоянова, председателят на Съвета за електронни медии.

Тя допълни, че в развлекателните формати биха могли по някакъв начин доста достъпно и адекватно до аудиторията да достигнат информации, свързани с предизборната кампания. „Има възможности и всички професионалисти знаят кои са те, така че да не се прави реклама на един или друг кандидат и въпреки това предизборната кампания като събитие в нашата страна да присъства“, уточни Мария Стоянова.

Тя каза още, че нарушенията на медиите най-вече са в деня на размисъл, когато се проявява креативност и се правят популярни класации. По думите и важна е и ролята на анализите на политолози, социолози и журналисти по време на кампанията.