Българин за хаоса на летището Рим: Наредиха ни на опашка, чакахме 5 часа и накрая…

Продължава търсенето на варианти за прибиране на сънародниците ни, които не успяха да излетят от Рим за България заради отменен полет на нискотарифната авиокомпания „Райън еър“ на летище „Чампино“. 35 души останаха да спят в хотел за сметка на превозвача, който обаче не им гарантира заминаване днес. Останалите потърсиха самостоятелно начин да се приберат.
 
Владимир Миленков, който е сред потърпевшите пътници и пътува с шестгодишно дете, разказа пред БНР, че със семейството му са запазили хотел близо до централната гара „Термини“. „Вариантът на „Райън еър“ беше да останем да изчакаме полет в събота и всеки ден да се чекираме на летището, което нас не ни устройваше“, допълни той. Миленков уточни, че утре се връщат с полет на националния превозвач „България еър“.
 
„Най-лошото е, че при отмяната на полета никой нищо не ни обясни и не даде информация“, коментира Владимир Миленков.
 
„Наредиха ни на опашка и всеки трябваше да чака индивидуално решение. Около 4-5 часа чакахме на тази опашка. Междувременно хората, които имаха по-добри възможности и бяха по-организирани, се оправиха сами. Другите чакахме, чакахме и в крайна сметка и ние се оправихме сами, а хората, които нямат възможности, останаха на решенията на авиокомпанията“, разказа той.
 
Миленков заяви, че ще търси обезщетение от авиокомпанията, като изчисли, че на семейство извънредното оставане в италианската столица ще излезе около 500 евро.