Нова телевизия със съкрушителен удар по bTV

„Маскираният певец“ завладя българския телевизионен ефир, изпревари по рейтинг „Фермата"

След грандиозния старт на „Маскираният певец“ в САЩ и Германия, уникалният формат завладя снощи и българския телевизионен ефир. Зрителите в България са от малцината в света, които имаха възможност да се докоснат до магията на това шоу. 
 
Според първоначалните проучвания, шоуто на NOVA е изпреварило по рейтинг „Фермата” по bTV,  която прилича на набързо направена в кръжок по трудово обучение в основно училище.

Вярна на новаторския си стил, NOVA за първи път представя у нас подобен внушителен ежеседмичен спектакъл, обединяващ по неповторим начин различни сценични изкуства.


 
Премиерата на „Маскираният певец“ в съботната вечер бе изборът на зрителите в активна възраст (18-49 г.), научи БЛИЦ.



Според данните на Nielsen Admosphere Bulgariа, първият епизод на „Маскираният певец“ е регистрирал дял от над 30% сред аудиторията на възраст 18-49 години (гледане на живо, отложено в същия ден и на гости).

Тайната падна! Ето коя е Принцесата в "Маскираният певец"! СНИМКИ

Този резултат за съответния часови пояс, отрежда лидерска позиция на NOVA в съботната вечер сред всички телевизионни канали в България.


 
Рейтинговите показатели отчитат постоянно нарастващ зрителски интерес към предаването. Финалните минути на „Маскираният певец“, в които зрителите очакваха да видят коя от маските ще падне първа и кой стои зад нея, привличат над два пъти повече зрители, спрямо началото на предаването.



В края на шоуто, когато под маската на Пауна се оказа известният кулинар Иван Звездев, постигнатите резултати от NOVA са   над три пъти по-високи от тези на втория по гледаемост канал в същото време.
 
Стартът на "Маскираният певец" се радва на значителен интерес и в социалните мрежи на шоуто. Освен Мария Илиева, Гала, Ники Кънчев и Герасим Георгиев – Геро, зрителите също се превърнаха в детективи и не устояха на изкушението да разпознаят маскираните певци.



Над 42 000 почитатели на музикалната мистерия са посетили Facebook страницата на формата, за да споделят своята емоция от шоуто.