Бизнес автомобилите са във фокуса на изложбата „Ауто сити Пловдив 2019“

Най-атрактивната част от Международния технически панаир  тази година  ще акцентира на модели, които се използват за работа

Автомобили с предназначение в търговията, услугите и индустрията ще  покаже специалното бизнес издание на изложбата „Ауто сити Пловдив“ от 23 до 28 септември.  Най-атрактивната част от Международния технически панаир  тази година  ще акцентира на модели, които се използват за работа.

Представители на водещи марки ще демонстрират джипове, пикапи, ванове, автобуси,  камиони и други  транспортни средства.  Ще има Тест драйв зона, където желаещите  могат да изпробват техните качества. 

Инициативата  е отговор на големия интерес на посетителите  по време на миналогодишното автоизложение в Международен панаир Пловдив. Тогава имаше няколко премиери, сред които на първия  7-местен SUV на „Лексус“, предназначен за Европейския съюз,  и на високопроходимия пикап  Musso, еднакво подходящ за работа и за пътешествия. Бяха показани и много  SUV модели на „Ситроен“, „Пежо“, „ Шкода“,  „Сеат“, „Махиндра“ и други марки. Вниманието на специалистите привлякоха модернизирани  версии на лекотоварни автомобили с повече комфорт и опции за трансформиране на багажния отсек.


На „Ауто сити Пловдив 2019“ ще бъдат показани повече модели за работа като пикапа Musso, чиято премиера за България се състоя миналата година в рамките на Международния технически панаир.  

Сега „Ауто сити Пловдив 2019“ ще представи по-богата гама от специализирани превозни средства. Бизнес изданието  на изложбата отговаря и на нарастващото търсене на лекотоварни автомобили.  В България обемът на сделките се е увеличил с около десет  процента  през миналата година спрямо предходната. Същата е и тенденцията в Европа, където броят на регистрираните  нови коли от този вид надхвърли 2 милиона за първи път от 2007 г. насам, като резултат от следкризисното съживяване на икономиката, отбелязват експерти. 

Освен  този сегмент от автомобилната индустрия, изложението ще покаже  много модели за ежедневието, за свободното време и за спорт от различни  класи  – от най-масовите до най-луксозните.  Част от него ще бъде отделена за сервизно оборудване, резервни части, инструменти и материали за тунинг, лизингови и застрахователни компании.  Така се изгражда цялостен комплекс от стоки и услуги за потребителите на всички видове  автомобили. 

„Ауто сити Пловдив  2019“  се провежда в Международен панаир Пловдив заедно с още четири специализирани изложби, представящи новости от  строителството, електротехниката, машиностроенето, роботиката, автоматизацията, информационните и дигиталните технологии, енергетиката,  екологията и химическата промишленост. Очаква се да участват близо 700 компании и около 30 000 посетители специалисти от България и Европа. 


Бизнес изданието  на „Ауто сити Пловдив“ ще демонстрира по-широка гама лекотоварни автомобили  и други специализирани транспортни средства от 23 до 28 септември 2019 г.