Хотелиер в Банско: Затворихме лифта и курорта на време

По думите му загубите са били големи и той като работодател не е успял да изплати всички заплати на персонала

Чистя хотела и се приготвям за следващия сезон. За бизнеса в Банско е малко страшно, посочи англичанинът Джеймс Хюз, който от години има бизнес у нас.

По думите му загубите са били големи и той като работодател не е успял да изплати всички заплати на персонала. „Загубихме половината резервации за лятото“, сподели още бизнесменът.

Банско се превърна в един от най-обсъжданите градове през последните дни - от една страна, заради 14-дневната карантина, която затвори курорта, от друга - заради съмненията, че личните лекари са крили за лица със симптоми на COVID-19.

Преди дни карантината в Банско беше отменена.

Джеймс Хюз е помагал при евакуацията на английските туристи от курорта при обявяването на карантината. „Свалям шапка на МВР и на полицията и общината в Банско, заедно организирахме всичко, беше голям хаос, защото 350 – 400 души нямаше къде да спят и какво да ядат“, обясни Джеймс Хюз.

Той коментира и случая със свалените от самолета британски туристи. „Това беше срамно за всички нас – българи, и които работим в туризма. Това е голяма черна точка“, каза Джеймс Хюз.

Според него в България са взети мерки срещу заразата много в началото.

„В Англия чакаха и сега има сериозни проблеми, има много болни там, хората не знаят как да живеят“, отбеляза бизнесменът.

„Затворихме лифта и курорта на време в Банско, всичко мина както трябва“, смята Джеймс Хюз.