Клиент на Yettel с гневно писмо СНИМКА
Клиент на компанията е ужилен с начисляване на такси
Ужилен от мобилен оператор е изпрати писмо до редакцията на Plovdiv24.bg.
Ето какво написа той:
"Здравейте, пиша относно невъобразимата наглост на един от операторите, а именно "Йеттел България".
За пореден път ми изпращат т. нар. "Push" съобщение, с което ми предлагат да се абонирам за футболни резултати срещу заплащане. Съобщението излиза директно на началния екран, като заобикаля всички заключвания на телефона и е много лесно неволно да бъде прието.
На всичкото отгоре съобщението е с български текст, написан на латиница и бутоните за приемане и отказ са съответно Accept и Cancel на английски език с цел улеснение явно на рускоговорящата общност на пенсионерите в България. Последният път 10-годишният ми син бе приел такова съобщение и резултатът бе натрупана сметка от излишни 170 лв.
При разговора ми с "Йеттел" относно неправомерността на начина на изпращане, след дълго отричане, че тези търговски съобщения са техни, единият от консултаните се аргументира, като ми каза: "Да, на английски са, но Accept e в зелено, а Cancel е в червено". Е, прилагам и снмка на екрана, за да може сами да прецените. Благодаря!"
Официално становище на Yettel България:
Yettel предлага на своите клиенти широк набор от информационни услуги, вкл. информация за ски състезания, футболни новини, актуални събития, рецепти, вицове, хороскоп, прогнози за времето и др. Клиентите могат да се абонират чрез изпращане на SMS със съответната ключова дума към номер 222 на цена 0.00 лв. с ДДС. Цената на получената информация при заявен от клиента абонамент за услуга е 0.24 лв с ДДС.
При заявяване на абонамент клиентите получават SMS информация от понеделник до неделя, в интервала от 8:00 до 24:00 часа, обобщена в зависимост от актуалните събития. При абонамент клиентите получават SMS потвърждение и информация за часовия интервал на получаване, цена за всяка получена информация и начини за управляване на абонамента.
Бихме искали да Ви информираме, че Yettel периодично и на кампаниен принцип информира част от клиентите ни, които не са посочили, че не желаят да получават маркетингови съобщения, за всички възможности за абонамент за информационни услуги.
Клиентите могат да се откажат от получаването на маркетингови съобщения по няколко начина: през мобилното приложение Yettel Bulgaria, на тел. 123 или с безплатен SMS до номер 149. Детайли за всички предлагани информационни услуги могат да бъдат открити и на официалната страница на Yettel.
При получаване на съобщение с предложение за абонамент за релевантна услуга клиентът има възможността да приеме или да откаже абонамента. Бихме искали да подчертаем, че всяко съобщение съдържа текст с възможностите за безплатен отказ от получаването му.
Не всички клиенти използват устройства, които поддържат кирилица, поради което съдържанието на съобщенията е на латиница с цел правилната визуализация на текста.
Последвайте ни
0 Коментара: