Здравейте. По повод градския транспорт в любимия ни град Пловдив, препращам сигнал, който изпратих в Община Пловдив на 19 август. Отговор нямам.

Обществено достояние е, че линиите се обслужват от частни фирми, които имат интерес да няма контрол и да не се знае колко пътници обслужват.

Това написа възмутена пловдивчанка до Plovdiv24.bg.

Публикуваме мнението на жената без редакторска намеса:

Сигналът 1:1

Уважаеми господа от Общински съвет Пловдив,

Изразявам възмущението си от състоянието на градския транспорт в нашия град. 

С години сме свидетели на висящи смъртоносни тролейбусни кабели над улици и пешеходни зони, свидетели сме на безкрайни 'кръгли маси' с транспортните фирми, обслужващи Пловдив, свидетели сме на абсурдните надраскани и изпочупени масивни автомати за билети по спирките, свидетели сме на неработещите машинки в автобусите, от които гостите на града все още се опитват да изкарат билетче, свидетели сме на умърлушените нещастни билетопродавачи по автобусите, свидетели сме на табелки "билети при шофьора"...

Наблюдаваме и изживяваме, някои от нас по няколко пъти на ден, този невероятен екотранспорт без климатик, с бълващо газове и страшен шум автобуси, с неотварящи се врати тук-там, да не говорим за информационните табла и интернет приложенията - съветвам гостите на града по-добре да тръгнат пеша, отколкото да се доверят на информацията в тях, тя е абсолютно некоректна.

Древен Рим и римската философия на организация в едно общество до днес определят правилата в напредналите държави, защото за тях цивилизацията започва изконно от пътя.

В нашия град транспортът е за поредна година в тежко състояние, а усещането у нас, данъкоплатците, е, че сме изоставени на произвола на съдбата, че е безнадеждно.

Разбира се, топката се прехвърля тук-там, но резултатът е един, неефективен, замърсяващ, нередовен и абсолютно хаотичен градски транспорт в града, столица на културата 2019.

Мария Калчева, родена и живуща в Пловдив

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук