Пускайте жалба, ако чиновникът ви размотава

Граждани, недоволни от обслужването, да подават сигнали. Този съвет дава главният секретар на община Пловдив Ангелина Топчиева. Жалбите за мудните действия на чиновниците, невъзпитано отношение и бюрокрацията могат да се внасят директно в деловодството на голямата община на пл. „Стефан Стамболов“ 1, да се пускат в специалната кутия, поставена във фоайето, а също така и на сайта на общината в категория info@plovdiv.bg.

До този момент нямаме оплаквания, че някоя услуга се е забавила, твърди секретарят. Според Ангелина Топчиева напрежението се създава най-вече в държавните структури – КАТ, НАП, НОИ, в съдилищата, където се чака за свидетелство за съдимост. Въпреки това след разпореждането на премиера Бойко Борисов да се сложи край на опашките пред гишета общинската администрация заедно с районните кметства започва преглед на действащата наредба за определяне на местните услуги. Те са над 200 на брой и целта е да се види при кои от тях сроковете могат да бъдат намалени, обясни Ангелина Топчиева.