Две известни чалгаджийки избиха рибата с бизнес насред пандемията
Година след като пусна на пазара своя модна марка дрехи, Алисия също представи козметична марка продукти
Фолкпевиците Джена и Алисия намериха начин да изкарват пари в пандемията, като започнаха да произвеждат кремове, с които мажат голяма част от колежките си, пише "Телеграф".
Почти година отнема на Джена да създаде своя козметична марка. Душ гел и лосион за тяло с аромат на лате са двата продукта от серията козметика на певицата, а тя се похвали, че помадите са на сто процента натурални. От крема на звездата се възползваха нейните колежки - Емануела и Анелия.
Година след като пусна на пазара своя модна марка дрехи, Алисия също представи козметична марка продукти. Този път става дума за специално разработен серум. Помадата хидратира кожата, предотвратява стареенето и създава тен, а Алисия стигнала до идеята да го разработи, след като дълго време не откривала подобен продукт на пазара. Магическите капки са на цена от 70 лв.
Плеймейтката Николета Лозанова беше една от първите, които започнаха свой бизнес, възползвайки се от популярността си и необятните възможности на интернет. В началото тя заложи на секси модели бански и бельо.
Бизнесът с гащи на Николета не потръгна, но за сметка на това брюнетката успешно разви своя линия за грим. Красавицата предлага червила в най-актуалните цветове, а цените са достъпни за всеки джоб. Нейната най-голяма врагиня Моника Валериева също се пробва в бизнеса с мигли, но и на нея не й провървя.
Мисис Баба Дони Василева успешно развива бизнес с козметични продукти на основата на натурално българско розово масло и розова вода. След като се раздели със светския живот и стана майка за пример, плеймейтката Светлана Гущерова намери нов начин да остане под светлините на прожекторите.
Марката на плеймейтката предлага на пазара спално бельо, а Светлана облече с моделите си родни знаменитости, между който и Краля на попфолка Азис. Пижамите си блондинката рекламира постоянно в социалните мрежи, но се продават в онлайн магазина й.
Плеймейтката Златка Райкова влезна в модния бизнес и от плеймейтка се превърна в дизайнерка. Блондинката създаде своя марка дрехи, която от начало включваше спортни екипи, но с времето красавицата разшири асортимента си и с днешна дата в колекцията й могат да бъдат открити рокли, бански и елегантни костюми.
Съвсем наскоро още една попфолк певица – Анелия, също представи онлайн магазина си. Тя предлага цветни суитчери и анцузи с нейно лого.
Антилопата на БГ музиката Тита пусна на пазара спортни обувки, а тийнейджърите полудяха по тях и само за дни певицата продаде стотици чифтове в интернет.
Лили и Емилия с онлайн магазини
Примата на българската естрада Лили Иванова пусна свой интернет магазин. В него почитателите й само с едно кликване на мишката могат да се сдобият със сувенир, подписан лично от нея. В магазина се продават още колекции с музика на звездата, а ценителите могат да закупят и непоказвани досега нейни снимки.
Лимитирана колекция от продукти с инициалите на примата, кожена гривна с надпис по неин дизайн, тениска с лика й и флашка. С подобен интернет магазин се похвали и звездата на фолка Емилия. От него почитателите й могат да поръчат фланелки, плакати, календари, както и музиката на певицата.
Червенова търгува с добавки, а Татяна с чай
Съвсем наскоро попфолк певицата Татяна, която е сериозна привърженичка на спорта и правилното хранене, създаде детоксикиращ чай за отслабване. Слабителната напитка включва няколко специално подбрани билки, изпитани лично от звездата, хвали се тя в интернет. Чаят носи името Татяна, а за да се сдобиете с него, просто трябва да посетите интернет магазина на певицата.
След като свали почти половината от теглото си, бизнесдамата Ваня Червенкова създаде хранителна добавка. Формулата съдържа добре познатия на всички жени рибен колаген, плюс добавени мощните съставки за грижа за кожата - хиалуронова киселина и алфа липоева киселина. Дълго време дамата не спираше да промотира стоката си в социалните мрежи, като го поставяше на всяка своя снимка дори от края на света.