„Капките“ пред провал! Творческa импотентност тресе сценаристите, а Зуека и Рачков...
В „Като две капки вода” явно много са закъсали за оригинални идеи за смешки и вече са започнали да повтарят номера от предишни години. Вероятно екипът разчита, че зрителите са забравили, но в последното предаване Зуека и Рачков се появиха като араби, точно както направиха и миналата година, когато на сцената звуча песен на германски музикант, пише "Уикенд".
В интернет се завъртя запис от началото на март 2016 г., в които двамата водещи играят почти същия скеч, с какъвто се изявиха и този понеделник. Изглежда, кърпите, с които са наметнали главите си, също не са сменени.
Тази година с честта да бъде „поздравена” от водещи, маскирани като араби, бе удостоена младата Михаела Маринова, която в последното предаване трябваше да имитира вокала на „Скорпиънс” Клаус Майне. Веднага след изпълнението й Васил Василев-Зуека и Димитър Рачков се появиха в близкоизточен стайлинг и обявиха: „Ние сме новите германци”. После по сценарий обясниха, че чиста арийска раса нямало и че Клаус носел същия каскет като на Тодор Живков, следователно коренът му бил от Правец.
Дали хрумката е интересна, или не, зрителите преценяват сами за себе си. По-любопитното е, че въпросният епизод бе истинско дежавю, защото година по-рано почти същата картинка се появи на екрана, когато Калин Врачански трябваше да имитира вокала на „Рамщайн” Тил Линдеман. Явно защото също стана въпрос за германец, на сцената се появиха Зуека и Рачков, увити в кърпи. Тогава на Калин те обясниха почти същото като тази година на Михаела: „Ние – арийци, но преди бяхме сирийци. Сега – чисти германци”. След това в епизода следва изключително оригиналната по мнението на някои идея германците да се изнесат в Америка, сирийците – в Германия, а американците да дойдат в България, но само богатите – „така ще се оправи тази страна”.
Записите и в момента са налични в интернет и всеки може да види, че не само репликите и стайлинга на водещите са сходни, но и кърпите на главите им едва ли са нови. Нов е само начинът, по който са поставени.