Опитът на Дженифър Анистън: Как се печелят милиони на 50
На 11 февруари Дженифър Анистън навърши 50 години. По този повод хотел Sunset Tower в Лос Анджелис бе посетен от половин Холивуд, който нямаше търпение да поздрави актрисата. Интерес на журналистите бе кой ще дойде. Сред гостите бе бившият съпруг на Анистън – Брад Пит.
В коментар за списание People един от гостите казва, че актрисата не е отделила особено внимание на Пит. Тя го е прегърнала, поговорила си е с него и се е прехвърлила към другите гости. Мнозина са на мнение, че Анистън няма да попадне втори път в обятията на сексапилния актьор. Времето ще покаже дали това е така.
Основният въпрос на юбилея й обаче не бе свързан с бъдещето й в романтично отношение, а с бъдещето й на актриса. Остава ли на гребена на вълната една от най-богатите жени на Холивуд? Да, но как е възможно това!?
Въпреки че последната серия на сериала „Приятели“ излезе преди почти 15 години, изпълнителката на ролята на Рейчъл и досега получава немалки суми за ролите си. През 2015 г. Netflix купи правата за показването на сериала и сега пише чекове за 20 млн. на година на всеки актьор, пише USA Today. Затова не е чудно, че Forbes продължава да нарежда Анистън сред топ 5 на най-високоплатените актриси.
През 2017 г. Variety узна, че Дженифър Анистън, както и колежката Рийз Уидърспуун, получава 1,1 млн. долара за един епизод на шоуто „Приятели“ за Apple TV.
Проектите, които избира Дженифър, не се отличават с гениалност. Дори не притежават културна стойност и се възприемат хладно от критиците. Традиционно обаче събират сериозна печалба. Примери за успех са „Ловци на глави“, „Семейство Милър“ и „Жена назаем“. Последният генерира 214 млн. долара!
След „Семейство Милър“ актрисата забогатя с 5 млн. долара, а след „Марли и аз“ – с 8 млн. долара. Не е ясно за момента колко пари й е донесъл проектът на Netflix „Dumplin'“, в която Анистън играе бивша кралица на красотата.
Красавицата печели пари и от продуцентство. През 2008 г. тя създаде компанията Echo Films, под чиято егида излезе и вече споменатата лента Dumplin'.
Рекламодателите продължават да търсят Анистън и всяка година тя подписва тлъсти договори. Актрисата дебютира в реклама през 1995 г. заедно с партньора си от „Приятели“ Матю Пери. Става дума за клип на операционната система Windows 95. Следват реклами за бира, козметика, парфюми и авиокомпания.
През 2017 г. Forbes оцени състоянието на Анистън на 200 млн. долара.
Хонорарите на Дженифър Анистън:
«Той не си пада по теб» (2008) — $26 млн.
«Всемогъщият Брус» (2003) — $20 млн.
«Коледно парти» (2016) — $15 млн.
«Жена назаем» (2011) — $10 млн.
«Ловци на глави» (2010) — $8 млн.
«Марли и аз» (2008) — $8 млн.
«Раздялата» (2006) — $8 млн.
«Семейство Милър» (2012) — $5 млн.