Мюнхен, Германия
20 Март 2013, 08:30
5886 прочита
0 коментара
BMW xDrive може да пренасочи до 100% от тягата към само една от осите и дори да я разпредели между лявото и дясното задно колело. В продължение на 4 дни над 400 души от цялата страна изпитаха в различни условия предимствата на двойното задвижване xDrive на BMW. Специално за целта на тяхно разположение бяха 28 модификации от всички модели на BMW от 1-ва до 7-а серия, оборудвани със системата за двойно задвижване xDrive и екип професионални инструктори от BMW Driver Academy.
<span style="font-size: 12px;">Допълнителен акцент в мероприятието беше представянето на последните иновации и функции от програмата BMW Connected Drive, която включва системи и технологии за комфорт, свързаност на автомобила с околната среда и подпомагане на водача. На специално изграденото трасе с четири тренировъчни станции на летище „Лесново” организаторите на събитието бяха пресъздали в реални условия трудни ситуации на пътя, в които BMW xDrive гарантира </span>висока проходимост и предотвратява опасност, но и благодарение на отличната маневреност и динамика допринася за още по-голяма радост от шофирането.<br />
<br />
По време на активно шофиране по обществената пътна мрежа участниците успяха да се запознаят с различните асистиращи системи от BMW Connected Drive, както и да изпитат възможностите на най-интелигентната система за задвижване на всички колела в ежедневно шофиране на моделите от най-горния клас на гамата на BMW. На специално подготвени рампи пролича устойчивостта на автомобилите BMW и функцията „асистент за спускане на наклон”. Обиколката BMW xDrive Tour 2013 се проведе освен в България и в Словения, Словакия, Чехия, Унгария, Полша и Румъния. Събитието представя пред нови целеви групи възможностите на най-интелигентната система за задвижване на всички колела xDrive. Мероприятието беше организирано от филиалите на BMW за Централна и Източна Европа и BMW Driving Academy.<br />
<br />
Марката BMW има над 25-годишен опит в разработването и усъвършенстването на технологии за задвижване на всички колела и заема отлична пазарна позиция в премиум сегмента. Системата функционира изцяло на електронен принцип и е способна не само да подобри сцеплението, но и да предотврати възникването на нестабилност. Това е възможно благодарение на реагиращия екстремно бързо електронно управляван многодисков съединител в разпределителната кутия и свързаността му със системата за динамичен контрол на стабилността. За пръв път за анализ на ситуацията на пътя освен оборотите на колелата се взимат под внимание и подаваните от системата данни за завъртането на волана, положението на педала на газта и страничното ускорение, включително и изчисленото на тяхна база положение на автомобила на пътя. Системата BMW xDrive незабавно разпознава нуждата от преразпределение на мощността и реагира превантивно, с което предотвратява превъртането на колелата от самото начало.<br />
<br />
В резултат на това BMW xDrive може да извърши изключително бърза настройка, за да пренасочи до 100% от двигателната мощ към само една от осите и дори между лявото и дясното задно колело. Така движението в завои е още по-прецизно, а ускорението още по-голямо при максимално сцепление при излизане от кривата. Благодарение на xDrive водачите могат да се наслаждават на спортно управление и усещане от задното задвижване на BMW при суха настилка, както и допълнителен контрол при задвижване 4х4, когато условията го изискват.
0 Коментара: